20080624

St.Hans-aften eller julaften?!

Begynte å lure på om jeg tok feil av hvilken aften det var i går, da samboerens supersøte niese på 17 dro fram den ene pakken etter den andre! Hun ville gi oss noe fra USA, -hvor hun har vært utv.student et år. Overrasket, men veldig fornøyde måtte vi bare takke og bukke. Vi jentene fikk søte smykker, lillemann fikk en kjempekuul Lynet McQueen-skjorte (han sprang strålende inn på rommet,- og ropte på mamma etter en liten stund. Fant han med skjorta på; bak fram=) "Mamma, den ble visst litt feil", sa han litt fortvila) Herren i huset fikk et lite glass med kart på, og et Route 66-skilt. Kjempetøft!
Det er koselig å gi; men det er jammen meg koselig å få også=)

5 kommentarer:

Veronica sa...

Hei hei,

du har så rett så rett, "min sofa er nok ikke så god å sitte i, men den er uuuuuutrolig god å ligge i :D
Jeg tenker nok ikke alltid like praktisk når jeg skal handle, godt jeg ikke handler på impuls hver gang :)

Koselig å oppdage bloggen din.
Hvordan går det med måka? Ble den spist, eller ble den frisk og lever en måkes glade dager sammen med andre måker igjen?

Nå skal vi ha litt ferie, så nå er sommer'n bestilt!
Ha en fortsatt fin uke!

mali-mo sa...

Så flotte gaver da, for en spandabel og grei jente!

Tusen takk for kjempesnill kommentar inne hos meg du! Nei, jeg er nok langt fra noen fotograf, bare en jente som liker veldig godt å ta bilder ;) Og da er det så utrolig kjekt at noen liker de bildene jeg tar :)

Har et kamera som er 5-6 år gammelt men jeg drømmer selvsagt om et nytt og flott Canon speilrefleks... Synes det er så moro å leke litt når jeg tar bilder, forsøke å få til å fange lyset på spesielle måter, eller få noen morsomme vinkler...

Takk for besøket og ha en fin kveld!

Tulipaner og krystaller sa...

Så heldige da....flotte gaver.

Takker for koselig kommentar.

Ønsker deg en flott sommer.

Kikker innom igjen når jeg kommer fra ferie.

"ses" hilsen Marit.

Gamlå sa...

Heisann, og takker for koselig kommentar i bloggen min. Ja, er det ikke slik en skriver:)))
Takker igjen for nå fikk jeg se i en ny blogg som jeg ikke har besøkt før, og dette her var en kjekk blogg. Kommer snart tilbake skal du se:)
hilsen Gamlå

Vakkert Liv sa...

Uansett hva folk enn sier så er det gøy å få gaver!! Men de aller beste gavene er de du ikke har peiling på kommer. Da vet du at noen tenker på deg. Julaften og bursdager er ofte mer et pliktløp.
Digger tittelen på bloggen din- fremdeles :)