20080603

Tagget




Jeg har blitt tagget av Lailas Lille Rike




Regler:Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv.I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres.Så legger du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg.La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar.




Hva gjorde du for 10 år siden? For akkurat 10 år siden; 3. juni 1998, satt jeg nok på Stangnes vgs i Harstad, allmennfaglig påbygning, og gledet med til sommerferien, og til å begynne å studere på NTNU.




Nevn 5 ting på huskelisten idag:Vaske klær, handle, støvsuge, ringe legen og bestille allergitesting av minstemann, sortere posen med de enslige sokkene (kanskje jeg finner to like!)




Snacks jeg liker:ostepop, nøtter




Ting jeg vil gjøre om jeg blir milliardær: For å være egoistisk først: et hus ved havet, og en ny båt ville jeg garantert brukt penger på! Noen ferieturer hadde det også blitt; er lenge siden jeg har vært utenfor landegrensene nå. Jeg ville også gledet andre med pengene mine; familien,- og ikke minst hjulpet noen som virkelig trenger det et eller annet sted i verden. Kanskje blitt Planfadder for en hel landsby eller noe=)




Steder jeg har bodd:Ibestad, Harstad, Trondheim, Kristiansund





Tagger OdaAnna, Gleder i livet, Syersken, Lisbeth sin lille verden, Den gode feen og Rose

5 kommentarer:

Alven sa...

Så gøy :-) Da er vi to fiskesjeler med neptun som påvirker oss :-) Du har ikke noe grønt i øynene du også?

Alven sa...

He he :-) Ja den skal jeg bruke neste gang samboern klager også :-) Jeg også har grønne øyne med litt okergult innerst :-) Rart det med fisker og øynene deres :-)stemmer jo med de fleste jeg vet om :-) Ha en kjempefin dag :-)

Lappesola sa...

Du har vunnet en veske hos meg!
Hilsen Sol

Lappesola sa...

Er det Rolla du har bilde av øverst i bloggen???

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Takk for utfordringen, og så hyggelig å bli kjent med bloggen din:)