20080530

Country stil

Tok en test på bobedre.no, og fikk dette resultatet:

Country-stilen er noe for deg
Du kan hente inspirasjon til å innrede hjemmet ditt fra det gamle bondesamfunnet. Country-stil er et uttrykk som dekker over en lang rekke forskjellige måter innrede en bolig på. Svensk gustavianisme, stil preget av engelsk landadel og italienske slott samt fransk og tradisjonell, norsk bondestil er ulike utgaver av country-stilen. Men de har én ting til felles: Det handler om hygge og om de gode, gamle verdiene. Om den gangen folk hadde tid til å være sammen og gjorde alt selv. Kort sagt om kvalitet.Country-stilen har vært populær i mange år, og vi vil også se mye til den i fremtiden. Selv om det er en stilretning som tar utgangspunkt i gamle dager, er det en stil som fortsatt endrer seg. Trenden nå er en mer enkel, ikke prangende country-stil.Ta testen



4 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

En ny blogg, så morro. Syns det er veldig morro å både følge de gode gamle og få ny innputt fra nye koselige mennesker:) Hvordan havnet du i Kristiansund? Koselig by det.
Skapet ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har ikke bestemt meg helt enda. Det var jo super rimelig, 3160 kroner...

Anna Lisa sa...

hm....denne testen må eg prøve meg på :)
Nydelige bilder.
Er svak for gamle kvitmalte gyngestoler. Men eg har ikkje hjerte til å male min...
Ha en fin helg
Klem

*Hege*-mine små skatter sa...

Hei og takk for koselig hilsen i bloggen min=)
Jeg har linket deg på siden min-håper det er greit;)
DEn testen tror jeg jeg skal prøve meg på..
Ha en koselig dag!!!

Alven sa...

Fikk country stilen jeg også :-)